هتل پرا لایف استانبول

pera life hotel istanbul

معرفی کلی

هتل ۳ ستاره پرالایف همانطور که از نامش پیداست در منطقه قدیمی پرا قرار دارد . بافت تاریخی این منطقه و نزدیکی به خیابان استقلال میتواند اقامت زیبایی برای مسافران رقم بزند .

موقعیت مکانی

شما میتوانید با ۵ دقیقه پیاده روی به برج گالاتا برسید و با ۴ دقیقه به جاده استقلال . همچنین فاصله این هتل از مترو ی شیشحانه تنها ۲ دقیقه است . بنابراین موقعیت هتل پرالایف استانبول یکی از مزیتهای غیرقابل چشم پوشی این هتل است .

چرا هتل پرالایف؟

کسانی که شبها در منطقه پرا پرسه زده اند قطعا از حال هوای زیبای کوچه های زیبا و بارهای شلوغ این منطقه خاطره خوشی دارند . با تمام این اوصاف قیمت مناسب این هتل را هم نباید از یاد برد که میتواند در عین زیبایی به عنوان یک تور ارزان استانبول و سفر اقتصادی به آن نگاه کرد که مادگشت در مورد توضیحات تکمیلی میتواند به شما کمک کند.

امکانات هتل pera life استانبول

از امکانات هتل پرالایف استانبول میتوان به صبحانه ، وای فای رایگان ، لاندری روم ( خشکشویی )، تلوزیون ، سرویس روم در ساعتهای مشخص ، سرو قهوه در لابی و رسپشن ۲۴ ساعته اشاره کرد .

همچنین مادگشت خدمات ترانسفر رفت و برگشت رایگان از فرودگاه به هتل و گشت شهری رایگان هر روزه همراه با نهار را همراه با تور استانبول ارائه میکند .

جهت ارتباط با کارشناسان فروش و مشاوره پیش از رزرو تور و هتل میتوانید با شماره 02144221916 تماس بگیرید.

تورهای امارات

ابوظبی

تورهای گرجستان

جهت دریافت مشاوره میتوانید با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل نمایید .