هتل بیوک اورارتو وان

buyuk urarto

امکانات و ویژگی‌ها

درباره هتل

معرفی بیوک اورارتو وان

هتل Buyuk urartu از هتل های 4 ستاره، قدیمی و محبوب شهر وان است که تا سال 1998 هتلی 3 ستاره بود ولی با ارائه خدمات و امکانات با کیفیت تر توانست خود را در کلاس هتل های 4 ستاره قرار دهد. هتل اورارتو وان در سال 1977 با هدف احداث بزرگترین هتل شهر در منطقه تاریخی Urartu بنا نهاده شد و در سال 1985 مورد بهره برداری قرار گرفت. این هتل شیک و باکیفیت در زمینی به مساحت حدود 8 هزار مترمربع در قلب شهر وان قرار دارد و دسترسی خوبی به مکان های مختلف شهر دارد.

امکانات هتل

هتل اورارتو دارای رستورانی بزرگ و شیک می باشد که انواع غذاهای محلی، دریایی، اروپایی و بین المللی را برای میهمانان سرو می کند. گردشگران از کیفیت غذاهای رستوران هتل با توجه به هزینه پرداختی و 4 ستاره بودن هتل راضی بودند. لازم به ذکر است وعده صبحانه به صورت رایگان سرو شده و گردشگران می توانند وعده صبحانه خود را در اتاق ها نیز سفارش دهند. در کنار رستوران، کافی شاپ واقع شده است و افراد می توانند انواع نوشیدنی های گرم و سرد را به صورت رایگان سرو کنند اما جهت سفارش انواع نوشیدنی های بین المللی می بایست هزینه جداگانه پرداخت شود. از دیگر امکانات و خدماتی که هتل بیوک وان ارائه می دهد می توان به اتاق ملاقات برای قرارهای کاری، بوفه، میز مخصوص سرو نوشیدنی های بین المللی، خشکشویی، خدمات واکس و کفش، تهیه بلیط، لباسشویی، خدمات تور، صرافی، پارکینگ، صبحانه رایگان، لابی، انبار چمدان، کافی نت، صندوق امانات، پذیرش شبانه روزی، سالن اجتماعات، روزنامه، اتاق های غیر سیگاری، کرایه اتومبیل، اتاق های غیر سیگاری، آسانسور، ترانسفر فرودگاهی، شاتل فرودگاهی، اینترنت پرسرعت بی سیم در تمامی نقاط هتل به صورت رایگان، خدمات شاتل سرویس، فکس و فتوکپی اشاره کرد.

اتاق های هتل

این هتل دارای اتاق‌های دبل، توئین و سه تخته با امکانات رفاهی عالی است. هتل رویال پالاس وان دارای ۷۶ اتاق مجهز به تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار و گاوصندوق است. اتاق‌ها‌ به اینترنت بی سیم رایگان دسترسی دارند. برای تهیه قهوه یا چای می‌توانید از کتری برقی استفاده کنید. هر واحد دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. در صورت نیاز می‌توانید سشوار درخواست کنید. آب معدنی رایگان نیز در اتاق‌ها موجود است. همچنین سرویس اتاق به صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شود.

رزرو هتل بیوک اورارتو وان

جهت رزرو این هتل میتوانید به صورت تور در پکیج های تور وان و یا به صورت هتل تک با شماره تماس 02144221916 تماس گرفته و تاریخ مد نظر خود را انتخاب کنید.

تورهای امارات

ابوظبی

تورهای گرجستان

جهت دریافت مشاوره میتوانید با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل نمایید .