هتل کرون پلازا هاربیه استانبول

Crown Plaza Harbiye

امکانات و ویژگی‌ها

درباره هتل

معرفی هتل کرون پلازا هاربیه استانبول

هتل کرون پلازا هاربیه استانبول (Crowne Plaza Istanbul Harbiye) یک هتل پنج ستاره در منطقه عثمان بی استانبول در کشور ترکیه است . قیمت رزرو تور و اتاق در هتل پنج ستاره کرون پلازا هاربیه استانبول بسته به تاریخ متفاوت و در از طریق تماس تلفنی با مادگشت قابل استعلام است. نزدیک ترین مرکز خرید به هتل کرون پلازا هاربیه استانبول مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی استانبول است و این هتل با مرکز انگشت نگاری وک سفارت کانادا در استانبول 1.3 km فاصله دارد. از نظر مسافران هتل کرون پلازا هاربیه استانبول بیشترین امتیاز این هتل مربوط به وای فای غیر رایگان (9.4 از 10) و کمترین امتیاز این هتل موقعیت (6.9 از 10) می باشد . این هتل میانگین امتیاز کلی عالی ( 9.1 از 10) را کسب کرده و ارزش رزرو آن (8.4 از 10) می باشد. از جمله امکانات هتل کرون پلازا هاربیه استانبول می توان به پارکینگ ، بار ، مرکز تناسب اندام ، اتاق های سیگار ممنوع ، شاتل فرودگاه ، فامیلی روم ، اینترنت ، اسپا ، استخر ، اشاره کرد.

اتاق های هتل

اتاق های هتل کرون پلازا با دکوراسیون مدرن تزئین شده اند. در تمام اتاقها سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، آشپزخانه، دمپایی وجود دارد.

رزرو هتل کرون پلازا هاربیه

جهت رزرو این هتل میتوانید به صورت تور در پکیج های تور استانبول و یا به صورت هتل تک با شماره تماس 02144221916 تماس گرفته و تاریخ مد نظر خود را انتخاب کنید.

امکانات هتل کرون پلازا هاربیه

این هتل که فقط یک چهارم مایل تا ایستگاه متروی عثمان بی فاصله دارد تا میدان تقسیم فقط 15 دقیقه فاصله دارد و تا مرکز خرید Nisantasi فقط 8 دقیقه پیاده راه است. این هتل دارای اتاق هایی مدرن مجهز به تلویزیون و ماهواره و دسترسی به اینترنت WiFi می باشد. تمامی اتاق ها دارای تهویه کننده هوا و پرده هایی برای تاریک کردن اتاق می باشند. علاوه بر اینها ، این هتل دارای کلوپ ورزشی ، سالن ماساژ، سونا و استخر سربسته می باشد. صبحانه به صورت بوفه سرو می شود و رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و محلی را برای ناهار و شام سرو می کند. در این هتل 24 ساعته امکان کرایه ماشین وجود دارد ، مرکز خرید جواهر با ماشین فقط چند دقیقه تا این هتل فاصله دارد.

تورهای امارات

ابوظبی

تورهای گرجستان

جهت دریافت مشاوره میتوانید با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل نمایید .