هتل لازونی استانبول

Lazzoni

امکانات و ویژگی‌ها

درباره هتل

هتل لازونی استانبول (Lazzoni)

هتل پیچیده اما بسیار راحت «لازونی هتل» در استانبول واقع شده است. این هتل در 5 کیلومتری مرکز شهر واقع شده است. می توانید قدم بزنید و در منطقه همسایگی هتل بگردید. مکان‌های نزدیک: مسجد ایوپ سلطان، موزه رحمی ام کوچ و بایرامپاشا-مالتپه.

در هتل

یک شب را در فضایی خوب از بار بگذرانید. وقت آن است که یک غذای خوب بخوریم! در رستوران توقف کنید. آیا می خواهید همیشه آنلاین باشید؟ Wi-Fi در دسترس است. به خصوص برای گردشگرانی که با ماشین سفر می کنند، یک منطقه پارکینگ وجود دارد. خدمات زیر نیز برای مهمانان موجود است: اتاق ماساژ، سونا، حمام بخار، مرکز آبگرم و حمام. طرفداران ورزش به یک مرکز تناسب اندام و یک باشگاه ورزشی علاقه دارند. طرفداران شنا از یک استخر سرپوشیده لذت خواهند برد. اگر می خواهید سفر خود را راحت تر کنید، می توانید ترانسفر سفارش دهید. دسترسی: آسانسور/بالابر وجود دارد. خدمات دیگری نیز برای مهمانان هتل وجود دارد. به عنوان مثال، لباسشویی، خشکشویی، اتو، پرس و دربان. کارکنان هتل به زبان انگلیسی صحبت می کنند.

رزرو هتل لازونی استانبول

جهت رزرو این هتل میتوانید به صورت تور در پکیج های تور استانبول و یا به صورت هتل تک با شماره تماس 02144221916 تماس گرفته و تاریخ مد نظر خود را انتخاب کنید.

امکانات هتل لازونی

این چیزی است که برای استراحت پس از یک روز طولانی در اتاق پیدا خواهید کرد: تلویزیون، مینی بار و حوله حمام. لطفاً توجه داشته باشید که خدمات ذکر شده ممکن است در همه اتاق ها در دسترس نباشد.

تورهای امارات

تور ابوظبی