هتل sunprime c lounge در آلانیا

هتل سان پرایم سی لانژ آلانیا

امکانات و ویژگی‌ها

درباره هتل

معرفی هتل SunPrime C-Lounge Alanya

هتل سان پرایم سی لانژ یکی از هتل‌های پنچ ستاره شهر آلانیا است که در فاصله چهل متری سواحل تماشایی پرتقال قرار گرفته است. این هتل با دارا بودن موقعیت مکانی خوب، امکانات منحصر به فرد و همچنین سرویس دهی مطلوب، میزبانی شایسته‌ای از گردشگران این شهر ساحلی به عمل آورده‌است. تمامی خدمات هتل در حد و اندازه ستاره‌های آن است و اقامتی ایده‌آل و به یاد ماندنی را برای مهمانان هتل رقم می‌زند. با اقامت در این هتل فرصت بازدید از شناخته‌ شده‌ترین مکان‌های دیدنی شهر نظیر مرکز خرید آلانیوم، برج سرخ آلانیا و قلعه آلانیا به راحتی فراهم است. فرودگاه قاضی پاشا آلانیا نیز در فاصله ۳۴.۴ کیلومتری هتل سان پرایم سی لانژ قرار دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل سان پرایم سی لانژ آلانیا

در هتل SunPrime C-Lounge Alanya امکانات زیادی تدارک دیده شده است تا مهمانان هتل اقامتی آسوده و لوکس را تجربه کنند. برخی از این امکانات شامل اتاق چمدان، اینترنت وای‌فای رایگان، سیستم اعلام و اطفاء حریق، دوربین مداربسته در تمامی فضاهای عمومی، خدمات لاندری، اغذیه‌فروشی، روم سرویس پذیرش شبانه‌روزی و تاکسی دربستی است. برای انجام کارهای اداری نظیر تهیه فتوکپی، ارسال فکس و یا برگزاری جلسات کاری می‌توان از بخش تشریفات اداری هتل کمک گرفت. بخش صرافی هم در داخل هتل تعبیه شده است تا در صورت لزوم مهمانان برای تبادل ارز بدون نیاز به خروج از هتل بتوانند از آن استفاده کنند. علاوه بر آن سالن‌های زیبایی مجزا برای خانم‌ها و آقایان نیز در هتل وجود دارد که انواع خدمات پوستی و زیبایی در آنها به مهمانان ارائه می‌شود. گفتنی است امکاناتی نظیر آسانسور، ویلچیر، رمپ و دستگیره‌های کمکی نیز تعبیه شده‌اند تا آن دسته از افرادی که دارای معلولیت فیزیکی هستند، اقامت راحتی را در هتل سان پرایم سی لانژ تجربه کنند. در صورتی که قصد دارید با اتومبیل شخصی خود به این هتل بروید لازم است بدانید که یک پارکینگ عمومی در حوالی هتل قرار دارد که برای استفاده از آن نیازی به رزرو جا نیست و می‌توانید با خیالی آسوده ماشین خود را در آن پارک کنید.

رزرو هتل سان پرایم سی لانژ آلانیا

جهت رزرو این هتل میتوانید به صورت تور در پکیج های تور آلانیا و یا به صورت هتل تک با شماره تماس 02144221916 تماس گرفته و تاریخ مد نظر خود را انتخاب کنید.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌های هتل

هتل سان پرایم سی لانژ آلانیا دارای اتاق‌های لوکس متنوعی است که در نهایت خوش سلیقگی چیدمان شده‌اند و دارای بالکن‌هایی با نمای زیبای دریا هستند. عایق صوتی به‌کار رفته در اتاق‌های هتل منجر به ایجاد سکوت و آرامش در واحدهای اقامتی مهمانان شده‌است. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد اتاق‌های هتل این است که تمامی منسوجات اتاق‌ها از نوع غیر حساسیت‌زا هستند و ویژه اقامت آن افرادی هستند که حساسیت‌های خاص پوستی دارند. تمامی سوئیت‌ها و اتاق‌های هتل سان پرایم سی لانژ به امکانات مورد نیاز برای اقامتی رضایت‌بخش مجهز شده‌اند. از جمله امکانات اتاق‌های هتل SunPrime C-Lounge Alanya می‌توان به تلویزیون صفحه نمایش تخت با امکان اتصال به کانال‌های خارجی، دستگاه قهوه‌ساز، لوازم بهداشتی و سیستم تهویه مطبوع هوا اشاره کرد. بخشی از فضای داخلی هر اتاق نیز به عنوان نشیمن و استراحت مهمانان در نظر گرفته شده‌است که در آن مبلمان راحتی و میز پذیرایی قرار داده شده‌است.

فاصله هتل سان پرایم سی لانژ آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

◽ فاصله تا دریاچه دیم: ۱.۲ کیلومتر

◽ فاصله تا میدان آتاتورک آلانیا: ۴ کیلومتر

◽ فاصله تا برج سرخ آلانیا: ۴.۱ کیلومتر

◽فاصله تا قلعه آلانیا: ۴.۸ کیلومتر

◽ فاصله تا مرکز فرهنگی آلانیا: ۵.۲ کیلومتر

تورهای امارات

تور ابوظبی