هتل مرکور بومونتی استانبول

Mercure Bomonti

امکانات و ویژگی‌ها

درباره هتل

معرفی هتل مرکور بومونتی استانبول

با توجه به رونق گردشگری در استانبول، هتل‌های بسیار زیادی در این شهر ساخته شده است. این مسئله باعث می‌شود که اغلب مسافران در زمان انتخاب هتل مناسب با سردرگمی مواجه شوند و به سادگی نتوانند درباره رزرو هتل تصمیم‌گیری کنند. یکی از این هتل‌ها که مسافران زیادی از اقامت در آن احساس رضایت بالایی داشته‌اند، هتل هتل مرکور استانبول بومونتی است. این هتل در قلب محل شیشلی استانبول واقع شده است و مسافران با تنها 10 دقیقه پیاده‌روی می‌توانند به جاذبه های گردشگری این شهر مثل میدان تکسیم، خیابان استقلال و کاخ دلمه باغچه دسترسی داشته باشند. از نظر امکانات رفاهی نیز هتل مرکور بومونتی عملکرد خیلی خوبی در جلب رضایت مشتریان ایفا کرده است و گزینه بسیار مناسبی در زمان سفر به استانبول محسوب می‌شود. 

اتاق های هتل

در زمان رزرو هتل مرکور بومونتی در  Istanbul، باید یکی از گزینه‌های زیر را برای اقامت انتخاب کنید:
•    اتاق توئین دلوکس با ظرفیت 3 نفر و یک تخت دبل و یک تخت توئین
•    اتاق توئین سوپریور با ظرفیت 3 نفر و یک تخت دبل و یک تخت توئین
•    اتاق استاندارد دبل با ظرفیت 3 نفر و یک تخت دبل
•    سوئیت دلوکس با ظرفیت 6 نفر و 2 تخت دبل و 2 تخت توئین
•    اتاق خانوادگی با ظرفیت 5 نفر و 2 تخت دبل

رزرو هتل مرکور بومونتی

جهت رزرو این هتل میتوانید به صورت تور در پکیج های تور استانبول و یا به صورت هتل تک با شماره تماس 02144221916 تماس گرفته و تاریخ مد نظر خود را انتخاب کنید.

امکانات هتل مرکور بومونتی

اگر بعد از خرید بلیط هواپیما استانبول تصمیم به رزرو هتل مرکور بومونتی استانبول گرفتید، آگاهی از امکانات و خدمات رفاهی آن به شما کمک می‌کند که با اطمینان بیشتری هتل مورد نظرتان را رزرو کنید. این هتل 5 ستاره و مجلل به امکاناتی نظیر ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، تراس بام، باغ، رستوران بین‌المللی، کتابخانه، خدمات خشکشویی، استخر مخصوص کودکان و بزرگسالان مجهز شده است. علاوه بر این، همه 203 اتاق هتل خدمات رفاهی مانند را در اختیار مسافران قرار می‌دهد تا آن‌ها به‌اندازه منزل شخصی‌شان احساس راحتی و آرامش داشته باشند. خودپرداز، خدمات کافی‌نت، صبحانه بوفه (با پرداخت هزینه)، وای فای رایگان در لابی و اتاق‌ها، پارکینگ (غیر رایگان)، از جمله امکانات هتل مرکور بومونتی هستند.

تورهای امارات

تور ابوظبی