هتل justiniano deluxe در آلانیا

هتل جاستینیانو دلوکس ریزورت آلانیا

امکانات و ویژگی‌ها

درباره هتل

معرفی هتل justiniano deluxe

هتل Justiniano Deluxe Resort دارای یک استخر روباز با سرسره های آبی و یک استخر سرپوشیده است. همچنین یک ساحل خصوصی با تخت های آفتاب و چتر رایگان در Okurcalar ارائه می دهد. مرکز تناسب اندام، سونا، حمام ترکی و امکانات ماساژ نیز موجود است. وای فای رایگان در تمام مناطق عمومی در دسترس است. اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع در دلوکس ریزورت جاستینیانو دارای مینی‌بار هستند که هر هفته دوباره پر می‌شود، انواع غذاهای ترکی و بین المللی را می توانید در یکی از رستوران های هتل میل کنید. اینها شامل رستوران موضوعی، بار ساحلی و بار استخر است. یک کلوپ شبانه نیز موجود است. مینی مارکت داخلی اقلامی را برای نیازهای روزمره ارائه می دهد. از امکانات تفریحی هتل می توان به ورزش های آبی مانند موج سواری، والیبال ساحلی، بیلیارد، تنیس روی میز و دارت اشاره کرد. تیم انیمیشن نمایش ها و مسابقات مختلفی را در طول روز برگزار می کند.

امکانات و خدمات عمومی هتل جاستینیانو دلوکس ریزورت آلانیا

هتل جاستینیانو دلوکس ریزورت آلانیا یک ساحل اختصاصی دارد. در هتل جاستینیانو دلوکس ریزورت آلانیا امکاناتی مثل استخر روباز و استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی و همین طور سونا تعبیه شده است. امکان تجربه ورزش های آبی مختلف در ساحل هتل جاستینیانو دلوکس ریزورت آلانیا برای مهمانان فراهم شده است. در هتل جاستینیانو دلوکس ریزورت آلانیا 3 رستوران و 3 کافه وجود دارد که خوشمزه ترین غذاها در آن ها برای مهمانان سرو می شود. انواع خدمات اسپا و ماساژ در هتل جاستینیانو دلوکس ریزورت آلانیا به مهمانان ارائه می شود. یک کانتر پذیرش 24 ساعته در هتل جاستینیانو دلوکس ریزورت آلانیا وجود دارد. 2 اتاق جلسات و فضای برگزاری کنفرانس و همایش در هتل جاستینیانو دلوکس ریزورت آلانیا تعبیه شده است. یک استخر مخصوص کودکان و یک کلاب تفریحی مخصوص کودکان در هتل جاستینیانو دلوکس ریزورت آلانیا وجود دارد. در هتل جاستینیانو دلوکس ریزورت آلانیا 215 اتاق برای اقامت مهمانان در نظر گرفته شده است. اتاق های هتل جاستینیانو دلوکس ریزورت آلانیا دارای سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون، تلفن و گاوصندوق هستند. اتاق های هتل جاستینیانو دلوکس ریزورت آلانیا دارای بالکن مبله شده هستند و هر کدام یک حمام شخصی را در خود جای داده اند. اقامت در هتل جاستینیانو دلوکس ریزورت آلانیا مناسب آن دسته از توریستانی است که قصد رزرو یکی از لوکس ترین هتل های آلانیا را دارند.

رزرو هتل جاستینیانو دلوکس ریزورت آلانیا

جهت رزرو این هتل میتوانید به صورت تور در پکیج های تور آلانیا و یا به صورت هتل تک با شماره تماس 02144221916 تماس گرفته و تاریخ مد نظر خود را انتخاب کنید.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های هتل عبارتند از: • اتاق دبل استاندارد • اتاق سه تخته استاندارد • اتاق خانوادگی • اتاق یک نفره استاندارد اتاق‌های مجهز به تهویه‌ مطبوع در هتل جاستینیانو دلوکس ریزورت آلانیا دارای مینی‌بار، اینترنت بی سیم، تلفن و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. در هر اتاق تجهیزات تهیه قهوه و چای نیز وجود دارد. همچنین هر اتاق در هتل Justiniano Deluxe Resort Alanya دارای حمام مجهز به دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است.

فاصله هتل جاستینیانو دلوکس ریزورت آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

◽ فاصله تا ساحل اوکورکالار: ۲۵۰ متر

◽ فاصله تا ساحل اینچکوم: ۶ کیلومتر

◽ فاصله تا ساحل عمومی آوسالار: ۹ کیلومتر

◽فاصله تا ساحل عمومی کیزیلوت: ۹ کیلومتر

◽فاصله تا ساحل سبز فوگلا آرماس: ۱۰ کیلومتر

 

تورهای امارات

ابوظبی

تورهای گرجستان

جهت دریافت مشاوره میتوانید با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل نمایید .